Visszatérő fatty 
 
2 VP 4/4 chara-din szörny/chara-din fattya 
 
S vegyél vissza egy fattyat a gyűjtőből a kezedbe. 
Halálsikoly: a kör végén rakd játékba a gyűjtődből. 
 
 
Thu’zad bárkája 
 
2 építő 6 SP raia építmény/hajó szárnyak 
 
K ha egy lap a gyűjtőbe kerülne: helyette Thu’zad bárkája alá kerül. 
S 1 VP: kijátszhatsz egy lapot a bárka alól a költsége kifizetésével. 
 
 
Ork hadfőnök 
 
1 VP (3)1 dornodon szörny/ork „szárnyak” 
 
Immúnis ellenfeled forrásaira, amíg nincs varázslat a gyűjtődben. 
K, ha ebben a körben került orkod a Semmibe: kap 1 izom jelzőt. 
 
 
Hűséges szolgák 
 
1 VP leah azonnali 
 
A kör végén rakj játékba minden olyan lényt a gyűjtődből, ami ebben a körben került oda az asztalról, nem áldozástól, ennek a lapnak a kijátszása után. 
Ha nem került így játékba lény: a kör végén húzz egy lapot! 
 
 
Topdeckmágus 
 
4 VP fairlight kalandozó/ember szárnyak 
 
Halálsikoly: húzz 1 lapot! 
S: keress elő egy lapot és rakd a pakli tetejére! 
E 1 VP: célpont lap a gyűjtőbe kerül. 
 |  
 Ében és elefántcsont 
 
1 SZK leah-raia tárgy „kincs” 
 
Költségét helyettesítheted 1 raia és 1 leah lap eldobásával. 
A K képességei közül egy körben csak egyet használhatsz. 
K áldozd fel vagy semmizd egy raia lapod: megakadályoz egy varázslatot. 
K áldozd fel vagy semmizd egy leah lapod: célpont lap a Semmibe kerül. 
 
 
Eleven meteor 
 
3 VP 4/4 raia szörny „tűz” 
 
Tűzre immúnis. 
Kijátszásakor minden lény sebződik 3-mat, de ha az ellenfél körében játszod ki, akkor csak az ellenfél lényei. 
Jelenés 3 ZSZ: előkereshetsz egy Eleven meteort. 
 
 
Eleven vihar 
 
3 VP 4/4 raia szörny/ villám 
 
„Villámra” immúnis. 
Kijátszásakor a gyűjtőkből minden lap a Semmibe kerül, de ha az ellenfél körében játszod ki, akkor csak az ellenféléből. 
Ellenfeled lényei kapnak -1 SB-t. 
 
 
Eleven lavina 
 
3 VP 4/4 raia szörny „hideg” 
 
„hidegre” immúnis. 
Kijátszásakor minden más lap kap 2-2- dermesztés jelzőt, de ha az ellenfél köre van, akkor csak az ő lapjai. 
Ellenfeled lapjai passzívan jönnek játékba. 
 
 
Eleven elemek 
 
1 VP raia azonnali  
 
Játékba rakhatsz egy max 3 költségű „hideg” „tűz” vagy „villám” lényt a kezedből, vagy a gyűjtődből VAGY célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül. 
 |  
 A mogokok vádalkuja 
 
2 VP fairlight bűbáj „horgony” 
 
Semlegesítés: varázslat. 
Ha nem semlegesített: kijátszásakor kapsz 2 Apró bűbájt. 
S áldozd fel egy bűbájod: célpont lap visszakerül kézbe. 
 
 
A mogokok esküje 
 
2 VP fairlight bűbáj 
 
Kijátszásakor előkereshetsz egy lapot, aminek nevében a „mogokok” szerepel. 
P: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy 2 VP költségű fairlight permanenst. 
 
 
Roxati fatty 
 
2 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fatty 
 
S semmizz 3 különböző tókent a gyűjtődből: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy húzz 1 lapot! 
J: kapsz 4 különböző, gyakori tókent és a kör végéig nem játszhatsz ki több lapot. 
 
 
Goblin kulcsmásoló 
 
2 VP 2/2 tharr szörny/goblin 
 
Kijátszásakor kapsz 2 SZk-t. 
K 1 SZK: hatása ugyanaz lesz, mint egy ellenfeled által ebben a körben sikeresen használt aktiválást kívánó hatás (a költséget ki kell fizetned). 
 |  
 Őrült majom 
 
2 VP 2/1 chara-din szörny 
 
Anti-mágia: 1. 
K: kapsz annyi VP-t, amennyi VP-t ellenfeled ebben a körben forrásaival kapott VAGY húzz annyi lapot, amennyi lapot ebben a körben ellenfeled forrásaival húzott és keresett. 
 
 
A kapzsiság démona 
 
6-X ZSZ 6/6 chara-din szörny/thargodan 
 
Ha valakinek legalább 4 lap van a kezében: semmilyen módon nem húzhat lapot. 
S 2 SZK: keress elő egy thargodant, vagy megakadályoz egy forrást. 
Hátrány: kijátszásakor ellenfeled húz X lapot. 
 
 
Ez nekem is megy 
 
1 VP chara-din általános 
 
Hatása ugyanaz lesz, mint egy ellenfeled által ebben a körben kijátszott fix költségű, nem reakció varázslaté. 
 
 
Dolórez kacagása 
 
1 VP fairlight azonnali 
 
Válassz X különbözőt: ellenfeled minden lapja kap 2 dermesztés jelzőt, ellenfeled minden lénye kap 2 álom jelzőt, húzz 1 lapot, egy célpont sebződik 4-et, te pedig gyógyulsz 5-öt. 
X annyi, ahány kalandozód van játékban (olyan, ami tud sörjelzőt osztani, duplán számít). 
 
 
Nem sürgős 
 
0 VP dornodon általános/vízió „ősmágia” 
 
A játék további részében ellenfeled minden előkészítő fázisodban veszít 1 max ÉP-t. (jelöld valamilyen módon!) 
 |  
 Vámpír belladonna 
 
2 VP 2/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” 
 
Ha sebzést okoz: gyógyulsz 3 ÉP-t. 
K: ha ÉP-t áldozol, húzz egy lapot! 
J 3 ÉP: kapsz 1 VP-t. 
 
 
Élőholt márki 
 
2 VP 3/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” 
 
Amennyit sebez, annyit gyógyulsz. 
K, ha ÉP-t áldozol: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t. 
J 6 ÉP: keress elő egy vámpírt, vagy vegyél vissza egyet a kezedből. 
 
 
Örök Jarl 
 
2 VP 4/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” 
 
S: te vagy egy lényed gyógyul 4 ÉP-t. 
K, ha ÉP-t áldozol: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz. 
J 6 ÉP: húzz egy lapot, vagy ellenfeled eldob egy lapot! 
 
 
Vérszívó fáraó 
 
2 VP 5/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” 
 
Ha egy lény megsebezné: helyette te gyógyulsz annyit, amennyit sebződött volna. 
K, ha ÉP-t áldozol: a kör végéig immúnis lesz ellenfeled forrásaira. 
J 5 ÉP: kap 1 izom, vagy élet jelzőt. 
 
 
Túlvilági hegemón 
 
2 VP (4)/4 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” 
 
A kör végén ellenfeled sebződik feleannyi (lefelé kerekítve) ÉP-t, mint amennyit ebben a körben te összesen áldoztál. 
K, ha ÉP-t áldozol: kapsz 1 gyakori gonosz tókent. 
J 5 ÉP: semmizés: 3 VAGY ellenfeled veszít 3 VP-t. 
 |  
 Léna 
 
2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” KF 
 
S: húzz 2 lapot és a következő húzás fázisod elmarad. 
„Duplakötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled következő húzás fázisa elmarad, vagy keres alő egy Dimitrijt. 
 
 
Igor 
 
1 VP 1 ZSZ 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” KF 
 
S: kapsz 2 VP-t, 1 SZK-t és gyógyulsz 5 ÉP-t és a következő előkészítő fázisod elmarad. 
„Kötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled következő előkészítő fázisa elmarad. 
 
 
Borisz 
 
2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” KF 
 
Gnómjaid nem lehetnek azonnali célpontjai. 
S: minden gnómod kap 1-1- izom jelzőt és a következő harci fázisod elmarad. 
Kompenzáció: ellenfeled következő harci fázisa elmarad. 
 
 
Gnómágia 
 
1 VP fairlight azonnali „ősmágia” 
 
Kijátszási feltétele, hogy ennek a körnek valamelyik fázisa elmaradt. 
Húzz egy lapot, majd keress elő egy gnómot VAGY kapsz 3 VP-t és célpont nem kalandozó lapot a gyűjtőbe küldhetsz. 
 |  
 Élő kövület 
 
1 VP sheran, leah azonnali 
 
Ha van csontvázad, és dinód is a gyűjtőben: nem lehet rá reagálni. 
Rakj játékba a gyűjtődből egy csontvázat, vagy dinót. 
 
 
Raptorcsontváz 
 
2 VP 3/1 leah, sheran szörny/dinó, csontváz 
 
S, semmizz egy dinót a gyűjtődből: kapsz 1 Nekromanta csontvázat. 
E áldozd fel egy lényed: kapsz 2 VP-t, vagy keress elő egy dinót! 
 
 
Rexcsontváz 
 
4 VP 4/4 leah, sheran szörny/dinó, csontváz 
 
Ellenfeled nem vehet le lényeidről jelzőket. 
J: célpont lény a Semmibe kerül és minden kinyerhető SZK helyett kapsz 1 Nekromanta csontvázat. 
K2 áldozd fel egy lényed: kap 1 izom jelzőt. 
 
 
Mammutcsontváz 
 
6 VP 4/10 leah, sheran szörny/dinó, csontváz 
 
S, a fő fázis folytatásában, ha csak ez a lény van az őrposztodban: ellenfeled tartalékából minden lény a gyűjtőbe kerül. 
K ha megöl egy lényt: célpont nemlény lap a Semmibe kerül. 
 
 
Fordított megkövülés 
 
1 VP leah, sheran általános 
 
Áldozd fel egy X költségű csontvázad: rakj játékba a paklidból, vagy a gyűjtődből egy max X költségű nem élőholt lényt. 
 |  
 Teljes elzárás 
 
1 VP rhatt azonnali „védekezés” 
 
Blokkolás: 2. 
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül. 
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor a következő kör végéig ellenfeled nem játszhat ki ilyen nevű lapot. 
 
 
A metaverzum pusztulása 
 
Szabálylap 
 
A paklidnak min 60 laposnak kell lennie. 
A játék elején rakj 7 lapot a paklidból a Semmibe! Ellenfelednek minden lapból, amit a Semmibe raktál, ugyanannyit kell a Semmibe raknia, mint amennyit te raktál (ha kevesebb van a paklijában, akkor az összeset). 
Ha ellenfeled így 7 lapot rakott a Semmibe, akkor nem húzol kevesebb lapot. 
 
 
Közönséges házinyúl 
 
2 VP 2/2 sheran szörny 
 
5 lehet a paklidban. 
Semlegesítés: gyakori/nemgyakori lapra kijátszott/használt reakció. 
Ha nem semlegesített: a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy gyakori/nem gyakori permanenst. 
 
 
Halvány lila gőz 
 
1 VP chara-din azonnali „sav” [+1] 
 
Véletlenszerűen válassz ki max 3 lapot a gyűjtődből, majd dobj el annyi lapot, ahány nem „sav” lap volt a kiválasztottak között. A kiválasztott „sav” lapokat vedd kézbe, a többi lapot rakd a Semmibe. 
 
 
Fészkes fene 
 
2 VP 2/4 chara-din szörny „oltalom: 0” „legendás” 
 
Legendák völgye követőd mindenképpen működik. 
K áldozd fel egy „legendás” lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot. 
Legendás képesség: S 1 nekron: feltámad. 
 |  
 Negyedik fal (UR) 
 
Szabálylap 
 
A játék elején készíts ki 4 különböző, min 1 építő költségű építményt. 
Minden építményed a következő képességet kapja: „Kompenzáció és halálsikoly: dobj el 1 lapot: vedd a kezedbe a fenti 4 lap egyikét.” 
Ha bármikor játékban van oldaladon a fenti 4 lap: megnyerted a játékot. 
 
 
Trollkutató 
 
2 VP 3/3 tharr kalandozó/troll KF 
 
Kijátszásakor keress elő bármennyi trollt, amelyeknek mindnek különbözik a színe és a laptípusa is. 
K megakadályoz egy azonnalit, ami egy trollodra hatna. 
„Most akkor trollokat kutat, vagy egy troll, aki kutat?” 
 
 
Orghgruag, a barbár istenség 
 
5-X VP (2)/(6) tharr avatár/troll  „oltalom: 2.” 
 
X annyi, ahány köteléke van, de max 3. 
Trolljaid kapnak +2 SB-t. 
K: minden trollod aktivizálódik, vagy max ÉP-re gyógyul. 
K ha egy trollod nem sebződéstől kerül ki játékból: keress ki egy attól különböző színű és típusú trollt. 
 
 
Troll fétis 
 
1 ZSZ színtelen tárgy/troll 
 
Ellenfeled minden forrása, ami trolljaidat célozza, +X VP és trolljaid kapnak +X/+X-et. 
X annyi, ahány különböző típusú trollod van játékban. 
Jelenés: megakadályoz egy trollodra kijátszott/használt reakciót. 
 
 
Trollbarlang 
 
1 építő bufa építmény/troll 5 SP 
 
Ha troll építi: aktivizálódik és a kör végéig ingyen használhatod a képességét. 
P: megakadályoz egy azonnalit, vagy egy olyan lapot, amilyen típusú trollod van játékban/ a gyűjtődben. 
 |  
 Villámgyors griff 
 
2 VP 4/4 raia szörny/griff „szárnyak” 
 
Semlegesítés: lap, vagy forrás. 
Ha semlegesített: 50% eséllyel áldozd fel. 
Ha nem semlegesített: 50% eséllyel gyűjtőbe küldhetsz max 2 célpont lapot. 
 
 
Marcangoló griff 
 
2 VP 2/4 raia szörny/griff „szárnyak” 
 
Húzz 1 lapot! 
Lények ellen +6 sebzése van. 
Kijátszásakor dobj fel 1 érmét! Ha fej: kapsz 2 VP-t. Ha írás: vesztesz 2 VP-t. 
 
 
Nemes griff 
 
2 VP 4/4 raia szörny/griff „szárnyak” 
 
K ha ellenfeled kijátszik egy lapot: 50% eséllyel azonnal kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot! 
Ha megöl egy lényt, az a Semmibe kerül és ellenfeled sebződik 3 ÉP-t. 
 
 
Átkozott megkötés 
 
1 VP chara-din bűbáj 
 
K: célpont lap kap 1 átok jelzőt (átokjelzős lapnak nem működik a képessége, és halény, akkor nem támadhat). 
Hátrány: „Halálsikoly: minden átok jelző kikerül játékból.” 
 
 
Archaix (új) 
 
követő/hordaparancsnok „háló” 
 
A játékot 2 lappal és 25 ÉP-vel kezded. 
A 2. körödtől minden húzás fázisodban +1 lapot húzól. 
A 3. köröd végéig körönként legfeljebb 7 ÉP-t sebződhetsz. 
 |  
 Archaix csele 
 
X VP sheran azonnali 
 
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy célpont lapot. 
Ha az ÉP-d 20-nál több: „oltalom: 1” 
X annyi, ahány lap van a kezedben ezen kívül. 
 
 
Gyilkosok gyilkosa 
 
1 VP 3/1 leah kalandozó/ember, vízió „szárnyak” 
 
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben ellenfeled forrásával gyűjtőbe küldte lapodat. 
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. 
Kijátszásakor célpont lap  a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t. 
 
 
Eminens fatty 
 
2 VP 1 nekron 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya 
 
S ha csak fattyak vannak a kezedben, vagy nincs lap a kezedben: húzz 1 lapot, vagy kapsz 1 Chara-din fattyát. 
„Duplakötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: húzz annyi lapot, hogy 2 lap legyen a kezedben! 
 
 
A pusztítás fivérei 
 
2 VP 1 nekron 3/4 chara-din, leah kalandozó/ember 
 
S: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy jó jelleműlap volt, akkor visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből. 
Minden gonosz lényed a következő halálsikolyt kapja: „Ellenfeled eldob egy általad választott lapot a Semmibe.” 
 
 
Bodom 
 
2 VP 3/3 chara-din kalandozó/elf „hideg” 
S ha egy játékos lapot dob: előkereshetsz egy „hideg” lapot, vagy elfet. 
K ha hidegsebzést okozol: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t. 
 |  
 Fatty kompenzátor 
 
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya 
 
Minden fattyad (önmaga is) az alábbi kompenzációt kapja: „Kapsz 1 Chara-din fattyát.” 
S: kapsz 1 Chara-din fattyát, és ha max 1 lap van a kezedben, akkor húzz 1 lapot! 
 
 
Fatty lord (új) 
 
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya 
 
E: keress elő egy fattyat, vagy kapsz 1 Chara-din fattyát. 
S dobj egy lapot a Semmibe: megakadályoz egy lapot, és ha ezután nincs lap a kezedben, akkor húzz egy lapot! 
 
 
Destruktív fatty 
 
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya 
 
Amíg max 1 lap van a kezedben, addig fattyaid nem lehetnek azonnali célpontjai, és láthatatlanságot kapnak. 
K: ha ellenfeled használja egy asztalon lévő lapja aktiválást kívánó hatását, gyűjtőbe küldheted azt a lapot. 
 
 
Bikaviadal 
 
1 VP tharr bűbáj/minotaurusz 
 
K: ha ellenfeled egy forrásával célozza, vagy egy támadás célpontjául jelöli ki egy minotauruszod; visszaveheted a kezedbe a célzott minotauruszt (reakció). 
 
 
Homokóra (új) 
 
elenios tárgy 2 ZSZ 1 SZK 
 
P: kapsz 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot most, egyet a kör végén! 
Hátrány: kijátszásakor kap 1 elmúlásjelzőt. 
„Az időd lejárt.” 
 |  
 Kétszínű Kolomon 
 
Követő 
 
K ha kijátszol egy kétszínű lapot: kapsz 1 VP-t, de ezt csak kétszínű lap kijátszására fordíthatod. 
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: fordítsd fel a paklid felső lapját, ha egy kétszínű lap. vedd a kezedbe, egyébként dobd a Semmibe! 
 
 
Ügyeskedő fatty 
 
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya 
 
Fattyaid kapnak +1 ÉP-t. 
Amíg nincs lap a kezedben: immúnis ellenfeled forrásaira. 
S kapsz egy Chara-din fattyát, de ha eldobsz 1 lapot a kezedből, akkor kettőt. 
 
 
Keverék eb 
 
követő/epikus 
 
Kedvelt lap: legalább 2 altípusú lény (kivéve morf). 
Kedvelt lapjaid a 2. körtől a következő képességek egyikét kapják (kijátszásakor kell választanod): „Kompenzáció: 1 VP. „vagy „Halálsikoly: húzz egy lapot!” 
J semmizz egy kedvelt lapot a gyűjtődből: keress elő egy vele megegyező altípusú lapot! 
 
 
Az alvilág uzsorása 
 
2 VP 3/3 chara-din szörmy/chara-din fattya „háló” 
 
Semlegesítés: VP adó, vagy húzó forrás. 
S: kapsz 2 VP-t és a kör végén elveszted minden VP-d, vagy húzz 2 lapot és a kör végén el kell dobnod minden lapod. 
 
 
A munkamániás 
 
követő/hordaparancsnok 
 
4 lappal és 18 ÉP-vel kezdesz. 
Hátrányok: az előkészítő fázison kívül nem kaphatsz VP-t, a húzás fázison kívül nem húzhatsz lapot. 
A játék elején válassz: A húzás fázisodban +1 lapot húzol, vagy az előkészítő fázisodban +1 VP-t kapsz. 
 |  
 Zangroz harcosai (új) 
 
2 VP 4/4 szörny „szárnyak” 
 
Gonosz lények nem tudják megsebezni. 
Jó forrásokra immúnis. 
Csak semleges lappal/forrással lehet rá reagálni. 
 
 
Minotaurusz derivátor 
 
2 VP 4/5 tharr szörny/minotaurusz 
 
Ha ellenfeled egy lapja visszakerülne asztalról, vagy gyűjtőből kézbe: helyette a pakli aljára kerül. 
S: újrahasznosítasz, a lapok közül egy minotaurusz pakli helyett visszakerül a kezedbe. 
 
 
Trollkodás 
 
1 VP tharr azonnali/reakció, troll 
 
Ha ellenfelednek több lapja van játékban és/vagy a kezében, mint neked: megakadályoz egy lapot. 
Ha ellenfelednek több VP-je van, mint neked: megakadályoz egy forrást. 
Jelenés: tehetsz egy trollra 1 izom és 1 élet jelzőt. 
 
 
Lohd Haven követője 
 
követő/epikus 
 
Kedvelt lap: olyan lap, aminek nevében nincs „r” betű. 
Kedvelt lapjaidra +1 VP-be kerül reagálni/hatni olyan lapokkal és forrásokkal, amik nevében van „r” betű. 
J 1 VP dobj egy kedvelt lapot a Semmibe, vagy áldozz fel egyet: megakadályoz egy lapot és ha a lap nevében volt legalább 2 r betű: húzz egy lapot! 
 
 
Ganüid nehéztüzérség 
 
2 VP 3/(4) rhatt szörny/ganüid 
 
K dobj X ganüidet a Semmibe: szétoszthatsz max 2*X sebzést tetszőleges számú célpont között. 
Kompenzáció: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe és ha nincs Ganüid ifjoncod a Semmiben, akkor ez halálsikoly is. 
 |  
 Fatty orgyilkos 
 
1 VP 7/1 chara-din szörny/chara-din fattya 
 
K semmizz egy fattyat: aktivizálódik VAGY célpont lap passzivizálódik. 
S rakj rá egy -1 SB-t adó jelzőt: a kör végéig láthatatlan lesz. 
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát. 
 
 
Őrült tudós 
 
2 VP 2/2 chara-din kalandozó/ember 
 
Kompenzáció: keress elő egy „sav” lapot. 
S: semmizés: 2. 
J: a következő, kézből kijátszott lap nem jön létre. 
 
 
Chara-din visszatérése 
 
1 VP chara-din általános „ősmágia” 
 
Rakj játékba a gyűjtődből minden chara-din lényt, ami ebben a körben került oda az asztalról, nem áldozástól. 
 
 
Mimik 
 
2 VP 3/3 tharr szörny 
 
Ha egy lény megüti, vagy aktiválást kívánó képességével hat rá: az a lény a gyűjtőbe kerül. 
S: a kör végéig megkapja egy játékban, vagy gyűjtőben lévő tárgy képességeit. 
 
 
Krabber ellentámadás 
 
1 VP leah azonnali/reakció, krabber 
 
Megakadályoz egy varázslatot. 
Ha „kötelék”, akkor a saját körödben lapot akadályoz meg. 
 |  
 Krabber tanácsos 
 
2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló” 
 
S dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz. 
Áldozd fel: megakadályoz egy célzó forrást és a következő előkészítő fázisodban játékba rakhatsz a gyűjtődből egy fix. max 2 költségű krabbert. 
 
 
Gonosz istenek 
 
1 ZSZ chara-din azonnali 
 
Áldozd fel max 3 különböző, gonosz színű lényed. A hatások a feláldozott lényektől függenek. 
Dornodon: egy célpont sebződik 6-ot. 
Leah: célpont lap a Semmibe kerül. 
Chara-din: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe. 
 
 
Tenyészork 
 
1 VP 3/1 dornodon szörny/ork KF 
 
S 1 VP: keress elő egy orkot! 
Ha a gyűjtődből a Semmibe kerül: kapsz egy Ork harcost. 
 
 
Nyomorult pentadron 
 
5 VP 3/3 tharr szörny/óriás 
 
IK-jából 3 VP-t helyettesíthetsz egy óriás, vagy legalább 5 költségű lap Semmibe dobásával. 
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy óriást. 
E: megakadályoz egy azonnalit. 
 
 
Ez nem így működik 
 
0 VP chara-din azonnali/reakció Ősmágia 
 
Megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled kap 1 VP-t, vagy 1 SZK-t. 
VAGY megakadályoz egy VP, vagy SZK adó, vagy gyógyító forrást és ellenfeled a kör végén kap egy általa választott gyakori tókent. 
 |  
 Mérgező boa 
 
2 VP (4)/4 sheran szörny/kígyó 
 
4-es mérgezés. 
Ha ellenfeled egy lényén a méregjelzők száma eléri, vagy meghaladja a lény aktuális ÉP-jét, az azonnal a gyűjtőbe kerül (ez a képesség a gyűjtőből is működik). 
Ellenfeled nem vehet le lényekről méreg jelzőt. 
 
 
Kétfejű kobra 
 
2 VP 2/2 sheran szörny/kígyó 
 
2-es mérgezés. 
A lényeken a méreg jelzők a normál terjedés helyett duplázódnak (ez a gyűjtőből is működik). 
Ellenfeled lényei kapnak -X SB-t, a te lényeid +X SB-t, ahol X annyi, ahány méreg jelző van rajtuk. 
 
 
Mérgező sikló 
 
2 VP 2/1 sheran szörny/kígyó 
 
1-es mérgezés. 
Ellenfeled méreg jelzős lényeinek a képességei nem működnek. 
Mérgező lényeid nem lehetnek ellenfeled azonnalijainak célpontjai. 
 
 
Köpködő kobra 
 
2 VP 3/1 sheran szörny/kígyó 
 
3-mas mérgezés. 
K: célpont lény kap 2 méreg- és, ha akarod 1 dermesztés jelzőt. 
S végy le egy méreg jelzőt egy lényről: megakadályoz egy lapot. 
 
 
Kígyók a hajón 
 
1 VP sheran azonnali 
 
Keress elő egy kígyót, de ha van játékban mérgező lényed, akkor helyette gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot. 
 |  
 Varkaudar szikragyújtó 
 
2 VP 3/1 dornodon szörny/varkaudar „tűz” KF „szárnyak” 
 
Minden Szikrád +1-et sebez. 
K, ha ellenfeled sebződik: kapsz 1 Szikrát a kezedbe. 
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a Semmibe kerül: ellenfeled sebződik 3-mat. 
 
 
Ősi varázs 
 
1 VP dornodon azonnali 
 
Kapsz annyi Szikrát a kezedbe, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked. 
Jelenés: a kör végéig Szikráid sebzése max ÉP-t is csökkent. 
„Éget, mint az izzó parázs.” 
 
 
A világhódítás kardja 
 
1 SZK tharr KF tárgy/fegyver 
 
Hordozója kap +3SB-t és nem lehet azonnali célpontja. 
Ha hordozója megüt egy lényt: ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lényt a kezéből. 
 
 
Jégkirálynő 
 
2 VP 3/2 leah kalandozó/elf „hideg” 
 
S: ellpohtasz egy lapot, amin dermesztés jelző van. 
K: ha egy lapra dermesztés jelző kerül: ellenfeled sebzősik 2-t. 
 
 
Nekromantika 
 
1 VP leah általános 
 
Ha van nekromantád játékban: keress elő egy csontvázat! 
Ha van csontvázad játékban: keress elő egy nekromantát! 
 |  
 A butaság lázadása 
 
1 VP chara-din azonnali/reakció 
 
Kijátszási feltétele, hogy legyen képesség nélküli lényed játékban. 
Megakadályoz egy lapot. 
Ha nincs képességgel rendelkező lényed játékban, akkor „oltalom: 1”. 
 
 
Régi iskola 
 
1 építő 5 SP chara-din építmény „szárnyak” 
 
Anti semlegesítés: 0. 
Képesség nélküli lényeidre nem hatnak az ellenfél lényeinek képességei. 
K: keress elő vagy végy vissza a gyűjtődből egy ilyen lényt. 
Amíg van ilyen lényed játékban, addig a Régi iskola immúnis ellenfeled forrásaira. 
 
 
Öregfiú 
 
2 VP 2/4 chara-din kalandozó/ember KF 
 
S: rakj a paklidból, vagy gyűjtődből az őrposztodba egy képesség nélküli lényt. 
Ilyen lényeid immúnisak ellenfeled varázslataira. 
S ha van ilyen lényed játékban: feltámad. 
 
 
Elfeledett látvány 
 
1 VP chara-din azonnali/vízió 
 
Rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba egy képességgel nem rendelkező lényt, vagy rakj egy ilyen lényedre egy izom vagy élet jelzőt. 
 
 
Régi mánia 
 
1 VP chara-din bűbáj 
 
Képesség nélküli lényeidet nem lehet megsebezni és kapnak +1 SB-t. 
S ha van ilyen lényed játékban: húzz egy lapot vagy kapsz 1 VP-t. 
 |  
 Szójer királynő (ÚJ) 
 
2 VP 2/6 sheran szörny/szójer „szárnyak” 
 
Lényeidre nem hatnak nemlény permanensek képességei. 
Ellenfeled minden nemlény lapja +1 ZSZ. 
S: keress elő egy szójert. 
 
 
Fabontó szójer (ÚJ) 
 
2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak” 
 
Kijátszása körében nem lehet ellenfeled forrásának célpontja. 
J: célpont permanens a Semmibe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t. 
 
 
Fémbontó szójer (ÚJ) 
 
2 VP 3/3 fairlight szörny/szójer „szárnyak” 
 
Kijátszása körében varázslatokra immúnis. 
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor húzz egy lapot! 
 
 
Húsbontó szójer 
 
2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak” 
 
Kijátszása körében nem lehet megsebezni. 
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez lény volt, akkor a Húsbontó szójer kap 1 izom és 1 élet jelzőt. 
 
 
Manabontó szójer 
 
2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak” 
 
Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá. 
J: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha bűbájt küldtél gyűjtőbe, vagy akadályoztál meg, akkor kapsz 2 VP-t. 
 
 
Kőbontó szójer 
 
2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak” 
 
Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt és nem passzivizálhatja. 
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez egy épület volt, akkor ellenfelednek el kell dobnia egy lapot. 
 |  
 Minotaurusz gárdista 
 
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak” 
 
Harci képesség: ellenfele visszakerül kézbe. 
S keverj vissza egy minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: feltámad. 
 
 
Tömegpusztító minotaurusz 
 
4 VP 5/5 tharr szörny/minotaurusz 
 
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja visszakerül kézbe. 
K ha ellenfeled ebben a körben legalább 5 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: játékba rakhatod a kezedből. 
 
 
Hidegfejű minotaurusz 
 
1 VP 1 ZSZ 3/3 tharr szörny/minotaurusz 
 
Minotauruszaid nem veszíthetik el képességeiket. 
Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled a kör végéig nem húzhat/kereshet lapot saját forrásával. 
 
 
Reinkarnálódó minotaurusz 
 
1 VP 1/2 tharr szörny/minotaurusz 
 
S vedd vissza egy minotauruszod a kezedbe: egy célpont gyógyul 5-öt. 
K ha egy minotauruszod újrahasznosulna: pakli helyett visszakerül kézbe (ez a gyűjtőből is működik). 
 
 
Malrok kegyence 
 
2 VP 4/3 tharr szörny/minotaurusz 
 
Ha visszakerül kézbe: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot (körönként egyszer jöhet létre ez a hatás)! 
K ha egy minotauruszod nem áldozástól kerülne gyűjtőbe: helyette visszakerül a kezedbe. 
 |  
 Szubsztitúció 
 
1 VP chara-din bűbáj „sav” 
 
S dobj egy lapot a Semmibe, vagy áldozz fel egyet: keress elő egy „sav” lapot (kivéve Szubsztitúciót), vagy célpont nemlény lapra tehetsz egy elmúlás jelzőt. 
 
 
Racém elegy 
 
1 VP chara-din-rhatt bűbáj 
 
K Semmizz 2 különböző színű lapot a gyűjtődből: keress elő a paklidból, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy kétszínű lapot, mely színe megegyezik a 2 semmizett lapéval. 
Jelenés: újrahasznosítás: 3. 
 
 
Pengeháló 
 
0 SZK leah tárgy/krabber „háló” 
 
„kötelék” a kör végén húzz egy lapot! 
Ha ellenfeled egy körben min. 2 lapot kijátszott: a következő körben legfeljebb 1 lapot játszhat ki sikeresen. 
Ha egy körben ellenfeled max 1 lapot játszott ki sikeresen: a kör végén sebződik 3 ÉP-t. 
„Minél jobban mocorogsz, annál inkább belegabalyodsz, minél inkább belegabalyodsz, annál jobban vág.”  
 
 
Őshangya triumvirátus 
 
3 VP sheran bűbáj/őshangya 
 
Kijátszása köre végén húzz egy lapot és ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot. 
A következő képességei közül 1 körben csak egyet használhatsz: 
J: kapsz 1 Őshangya ölészt. 
J: kapsz 1 Őshangya harcmestert. 
J: kapsz 1 Őshangya csatamágust. 
 
 
Savas fiola 
 
1 ZSZ chara-din tárgy/sav 
 
Minden sabsebzésed +1-et sebez. 
P: célpont nem lény lap kap 1 elmúlás jelzőt, vagy egy célpont sebződik 3-mat. 
 |  
 A csapok elzárása 
 
1 ZSZ chara-din azonnali/reakció 
 
Megakadályoz egy húzó, kereső, VP vagy SZK adó forrást. 
Ha csak ellenfelednek van permanense játékban: kijátszhatod a gyűjtődből is, de ekkor sikeres létrejötte után a Semmibe kerül. 
 
 
Elmeedzés 
 
1 VP elenios általános „mentális” 
 
Keress elő egy bűbájt, vagy „mentális” lapot, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe. 
Ha csak ellenfelednek van játékban permanense, akkor kéz helyett a paklidból kell nem vízió, nem feltámadó és nem jelenő lapot dobnod. 
 
 
Pólusváltás 
 
? VP chara-din azonnali/reakció 
 
Költsége 0 vagy 1 VP. 
Ha 0: megakadályoz egy dobató forrást és a kör végén húzz egy lapot! 
Ha 1: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást, majd ellenfelednek el kell dobnia egy lapot. 
 
 
Elimináció 
 
1 VP chara-din általános/vízió „sav” 
 
Célpont max „kötelék” költségű permanens a gyűjtőbe kerül. 
 
 
Addíció 
 
1 VP chara-din általános „sav” 
 
Fordítsd fel a paklid felső 3 lapját, ezek közül bármennyi „sav” lapot végy a kezedbe, a többit dobd a Semmibe. Szétoszthatsz célpont nemlény lapok között annyi, elmúlás jelzőt, ahány chara-din lapot így a Semmibe dobtál. 
 |  
 Megvadult bika 
 
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak” 
 
Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül kézbe. 
Ha nem semlegesített, akkor a következő képességet kapja: „J: célpont lap visszakerül kézbe, és ha ez egy minotaurusz volt: a kör végén húzz egy lapot!” 
 
 
Minotaurusz magasugró 
 
1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak” 
 
Újrahasznosítás: 2. 
Ha újrahasznosulna: helyette kézbe kerül vissza. 
Áldozd fel: megakadályoz egy azonnalit. 
 
 
Nehéz döntés 
 
0 VP dornodon azonnali/reakció 
 
Megakadályoz egy lapot. 
Hátrány: a játék hátralevő részében nem játszhatsz ki nem varázslat lapot. 
 
 
Végső áldozat 
 
20 ZSZ dornodon azonnali „oltalom: 2” 
 
Ha kijátszásához legalább 20 permanenst áldoztál: megnyerted a játékot. 
 
 
 
Poloskainvázió 
 
? VP sheran azonnali 
 
Ha csak ellenfelednek van permanense játékban, akkor költsége 0 VP, egyébként 1 VP. 
Célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy előkereshetsz egy olyan típusú sheran lapot, amilyen típusú lap már van ellenfelednek játékban. 
 |  
 Cápavihar 
 
2 VP chara-din bűbáj 
 
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban dobj egy kockával, majd előkereshetsz egy max X költségű cápát, vagy ellenfeled sebződik X-et. X annyi, ahányat dobtál. 
 
 
Moa gépcápa 
 
3 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din/tharr szörny/cápa, moa 
 
Moáid és cápáid nem lehetnek célpontjai ellenfeled varázslatainak. 
S: megakadályoz egy 1 költségű lapot. 
E: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t. 
 
 
Homokcápa 
 
2 VP 3/4 chara-din szörny/cápa „szárnyak” 
 
Láthatatlan. 
Kijátszása köre végéig ellenfeled nem játszhat ki varázslatot. 
Jelenés: egy cápád láthatatlanságot kap a kör végéig. 
 
 
Mocsárcápa 
 
2 VP 3/3 chara-din/sheran szörny/cápa „szárnyak” 
 
Ellenfeled minden lapja passzívan jön játékba 1-1 dermesztés jelzővel. 
A te körödben ellenfeled minden varázslata + 1 ZSZ. 
 
 
Fatty nekromanta 
 
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya 
 
S: rakj játékba a gyűjtődből egy tóken lényt, és ha ez egy Chara-din fattya volt: tégy rá 1 izom jelzőt. 
Halálsikoly: visszavehetsz max 3 tókent a gyűjtődből a kezedbe. 
 |  
 Cápatámadás 
 
1 VP chara-din azonnali 
 
Célpont lény a gyűjtőbe kerül. 
Ha van cápád játékban, akkor költsége 0 VP, célpont lapot küldhetsz a gyűjtőbe és tehetsz egy cápádra egy izom jelzőt. 
 
 
Hócápa 
 
2 VP 3/3 leah,chara-din szörny/cápa „hideg” „szárnyak” 
 
Ha eldobod a kezedből: előkereshetsz egy cápát. 
Nem lehet azonnali célpontja. 
Ha egy cápád, vagy „hideg” lapod sebzést okoz: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt. 
S: célpont lény a kör végéig láthatatlan lesz. 
 
 
Gyilkos cápa 
 
3 VP 5/3 chara-din szörny/cápa 
 
Cápáid sebzése ellenfeled max ÉP-jét is csökkenti. 
Ha egy cápád megsebez egy lény, vagy építményt: az a gyűjtőbe kerül. 
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz. 
 
 
Klóncápa 
 
X VP ?/?  chara-din szörny/cápa 
 
Lemásol egy X költségű, játékban lévő cápát. 
Jelenés: a paklidból egy cápát a gyűjtődbe rakhatsz. 
 
 
Cápolip 
 
2 VP 3/3 chara-din, sheran szörny/cápa, polip 
 
Kijátszásakor előkereshetsz egy cápát, vagy polipot. 
K célpont cápa, vagy polip kap 1 izom, vagy élet jelzőt. 
 |  
 Makócápa 
 
1 VP 3/1 chara-din szörny/cápa 
 
Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta, vagy forrással gyűjtőbe küldte cápádat: „Semlegesítés: lap” 
K ha egy cápád sebzést okoz: kapsz 1 VP-t. 
 
 
Szellemcápa 
 
2 VP 3/4 leah,chara-din szörny/cápa „élőholt” „szárnyak” 
 
Láthatatlan. 
Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe, majd visszavehetsz egy cápát, vagy élőholtat a gyűjtődből a kezedbe. 
Ha egy cápád sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt. 
 
 
 
Megacápa 
 
6 VP (10)/(10) chara-din szörny/cápa, óriás „oltalom: 2” 
 
„Duplakötelék”: dobd a kezedből a Semmibe: megakadályoz egy max 1 költségű reakciót. 
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 10-et. 
J: megakadályoz egy varázslatot, ami hatna rá. 
 
 
Pörölycápa 
 
2 VP 3/3 chara-din szörny/cápa „szárnyak” 
 
 
Semlegesítés: nem fix költségű lap. 
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz. 
S, J2: ha egy cápád sebzést okoz: előkereshetsz egy cápát, vagy kapsz 2 VP-t. 
 
 
Macskacápa 
 
1 VP 3/1 chara-din ször/cápa „szárnyak” 
 
Élet: 1. 
Minden cápád idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de min 1 VP). 
Áldozd fel: szétoszthatsz max 9 élet jelzőt cápáid között, vagy a kör végén húzz egy lapot. 
 |  
 A hősök sosem halnak meg 
 
1 VP raia azonnali/angyal 
 
Ha ebben a körben ellenfeled forrásától került lényed a gyűjtőbe: nem lehet rá reagálni. 
Rakj játékba a gyűjtődből egy fix költségű angyalt, vagy jó jellemű kalandozót. 
 
 
Manibus (új) 
 
2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak” 
 
Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Pedibust. 
K áldozd fel egy permanensed: megakadályoz egy forrást, ami egy thargodanodra hatna. 
 
 
Pedibus 
 
2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak” 
 
Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Manibust. 
K áldozd fel egy thargodanod: megakadályoz egy reakciót. 
 
 
Nincs ugribugri 
 
1 VP chara-din általános 
 
Ha varázslattal akadályozzák meg: „Kompenzáció: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!” 
Sikeres létrejötte után A Semmibe kerül. 
A kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot. 
 
 
Áttelelés 
 
0 VP sheran azonnali „ősmágia” 
 
A kör végén húzz egy lapot! 
A lapjaidról minden álom-, és dermesztés jelző lekerül. 
 |  
 Orkupec 
 
2 VP 3/3 dornodon szörny/ork 
 
Anti-mágia: 1 (de gonosz lapot nem lehet neki dobni). 
S: kapsz 1 SZK-t, de ha „kötelék” akkor 1 VP-t is, ha „duplakötelék” akkor húzz egy lapot is. 
J: ellenfeled paklijából a Semmibe rakhatsz annyi általad választott lapot, ahány orkod, hajód és varkaudarod van a Semmiben. 
 
 
Krabber zombi 
 
1 VP 2/1 leah szörny/krabber „háló” „élőholt” 
 
„Háló” képessége a gyűjtőből is működik. 
Ellenfeled lényei passzívan és 1 dermesztés jelzővel jönnek játékba. 
Kijátszásakor célpont nemlény lapot a gyűjtőbe küldhetsz. 
 
 
Krabber tizedes 
 
2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló” 
 
Nem lehet „semlegesítés”-ként kijátszani lapokat (kivéve krabbereket). 
S: dobd a paklid felső 2 lapját gyűjtőbe és ha volt közöttük krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, vagy kapsz 1 Csattogó krabbert. 
 
 
Krabber tengeri drón 
 
1 ZSZ leah építmény 2 SP „szárnyak” „háló” 
 
S egy célpont sebződik 2-t és ha ettől nem került gyűjtőbe: előkereshetsz egy Krabbert tengeri drónt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtőből a kezedbe (kivéve, ha játékost sebzett). 
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t. 
 
 
A jövő felélése 
 
4 nekron chara-din azonnali 
 
Csak olyan pakliba rakhatod, amiben legfeljebb 60 lap van. 
Célpont lap a Semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot, ami ezután a Semmibe kerül, vagy a kör végén húzz 2 lapot! 
Áramlás: a kör végén húzz 1 lapot! 
 |  
 Labirintusjáró 
 
2 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz 
 
K keverj vissza egy minotaurusz lényt a gyűjtődből a pakliba: a kör végéig a Labirintusjáró megkapja a visszakevert lény minden aktiválás kívánó képességét és hátrányát (a kijátszáskoriakat kivéve). 
E: célpont pakli felső 2 lapja a gyűjtőbe kerül.  
 
 
Minotaurusz hoplita 
 
0 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak” 
 
Újrahasznosítás: 1. 
„Harci képesség”: ellenfele és a Minotaurusz hoplita is visszakerül kézbe. 
 
 
Tano-shin gépész 
 
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa 
 
K semmizz X (max 5) moát a gyűjtődből: ellenfeled és egy célpont lénye sebződnek X ÉP-t. 
Áldozd fel: ellenfeled a következő körében 1-el kevesebb VP-t kap. 
 
 
Moa mágiakutató 
 
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa 
 
S dobj egy lapot a Semmibe: nézd át az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ha tudsz, játssz ki egy nem reakció varázslatot a saját erőforrásaidból. Ha moát dobtál és nem tudsz lapot kijátszani: húzz egy lapot! 
Ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap: te is kapsz ugyanannyi VP-t. 
 
 
Tömegpusztító krabber 
 
4 VP 4/4 leah szörny/krabber „háló” „oltalom: 0” 
 
Kijátszásakor gyűjtőbe kerül ellenfeled minden olyan lapja, ami ebben a körben került játékba. 
K ha van „háló” lap játékban és ellenfeled ebben a körben legalább 3 lapot sikeresen kijátszott: játékba rakhatod a kezedből, vagy 4 VP árán a gyűjtődből. 
S: megakadályoz egy forrást, ami hatna egy krabberedre. 
 |   
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
  |