Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
A pillanat képe
Az aukciós ügynök
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Az aukciós ügynök hetente kétszer dolgozik. Ilyenkor egy listát kap arról, melyik kalandozó mit vásárolt az aukción és mennyiért, valamint azokról a tárgyakról és felajánlójukról, amit be kell gyűjteni, hogy felkerülhessen az aukcióra. A feladatot ilyenkor mindenáron teljesíteni kell.
Nézz szét a galériában!
LI. Alanori Mini Olimpia
Gigászok lapelemzés 4. rész: Többszínű lapok
Tiltott mágia frissítés 2025. július
Beholderes HKK verseny július 19. - Versenybeszámoló
3. Yaurri felderítőverseny

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024

A lista folytatása...
Lapötletek (65145)
Gigászok lapelemzés 4. rész: Többszínű lapok (34)
Tiltott mágia frissítés 2025. július (8)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8317)
Beholderes HKK verseny július 19. - Versenybeszámoló (2)
HKK kérdés? (47496)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Ugró főnix
Elenios/Raia, szörny, főnix, tűz, 1 SZK, SZÁRNY, 2/4, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron

Újrahasznosítás: 2
Feltámad.
A nekron költségnek dobott lapokat mutasd meg.
Ha volt közte főnix, a játékba rakhatod.
Kijátszáskori képességei nem jönnek létre.

"Ugráljunk, mint a gyerekek! Rajta, főnixek!" - főnix mondóka

A piramis ura
Leah, szörny, nekromanta, 1 SZK, KF, reakciódrágítás: 1, IK: X VP, 1 nekron, X/X

Élet: 1
Feltámad.
Kijátszásakor kapsz X-1 Nekromanta
csontvázat.
(X max. 3)

"Bár volna két életem, nevetnék mindenen!"
 
Fatty orgyilkos

1 VP 7/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K semmizz egy fattyat: aktivizálódik VAGY célpont lap passzivizálódik.
S rakj rá egy -1 SB-t adó jelzőt: a kör végéig láthatatlan lesz.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


Őrült tudós

2 VP 2/2 chara-din kalandozó/ember

Kompenzáció: keress elő egy „sav” lapot.
S: semmizés: 2.
J: a következő, kézből kijátszott lap nem jön létre.


Chara-din visszatérése

1 VP chara-din általános „ősmágia”

Rakj játékba a gyűjtődből minden chara-din lényt, ami ebben a körben került oda az asztalról, nem áldozástól.


Mimik

2 VP 3/3 tharr szörny

Ha egy lény megüti, vagy aktiválást kívánó képességével hat rá: az a lény a gyűjtőbe kerül.
S: a kör végéig megkapja egy játékban, vagy gyűjtőben lévő tárgy képességeit.


Krabber ellentámadás

1 VP leah azonnali/reakció, krabber

Megakadályoz egy varázslatot.
Ha „kötelék”, akkor a saját körödben lapot akadályoz meg.
 
#nooffense #justjoke #ilyenegygeg

Leng Teng
1 vp
Kalandozó-kobudera

Az előkészítő fázisban nem aktivizálódik. Késleltetett hatás 6: aktivizálódik.

10/10

Flavor: "na majd megnézem mik a tiltott mágiák"
 
Mardakor históriás

Követő
hordaparancsnok

A játékot 23 ÉP-vel és 4 lappal kezded.
J:a következő gnómod 2 VP-vel olcsóbb (de minimum 1. és csak 2. körtől)
J2:dobj el egy lapot a Semmibe,amin a "Mardakor" szó szerepel: húzz 1 lapot a kör végén!

"Minden jó történet mögött áll egy rokonom."
 
Molett szirén

2 VP

Elenios-Raia
szirén,womath

háló

Csábítás:0,de ha kalandozó vagy kalóz a célpontja,akkor 3.
Ha nem csábított,kör végén kapsz egy Rumos kulacsot.
Minden lényed +2 ÉP-t kap.

"Ehhez még egy kulaccsal fog kelleni..." Görény Greg


0/4



Piócásember

1 VP,1 ZSZ

Leah kalandozó
ember,féreg

Repül.

Ha ÉP-d 5 vagy kevesebb,felgyógyulsz max. ÉP-re.
Ha ellenfelednek legalább 3-mal több lapja van az asztalon,kijátszásakor 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: kör végén húzz 1 lapot.

1/1

"Itt már csak én segíthetek."



Rozoga lebuj (új)

0 Építő

Sheran építmény

háló

Erre a lapra ellenfeled köteles reagálni,ha bármilyen módon képes rá (ha több lehetősége is van,akkor ő dönt).
Ha nem tud,mutassa meg a kezét.
Kompenzáció: kör végén kapsz 1 SZK-t VAGY gyógyulsz 5 ÉP-t.

"Én itt a helyedben nem ennék,nem innék semmit,barátom!"-Őszinte Teofil
 
Ritmusváltó

Bufa ősmágia 0 szk

Nem lehet rá reagálni. Nem lehet feláldozni. Kör végén hűzz egy lapot.
Ebben a körben bármennyi lapot kijátszhatsz. (de a vízió szabály továbbra is él)
 
Krabber tanácsos

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

S dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Áldozd fel: megakadályoz egy célzó forrást és a következő előkészítő fázisodban játékba rakhatsz a gyűjtődből egy fix. max 2 költségű krabbert.


Gonosz istenek

1 ZSZ chara-din azonnali

Áldozd fel max 3 különböző, gonosz színű lényed. A hatások a feláldozott lényektől függenek.
Dornodon: egy célpont sebződik 6-ot.
Leah: célpont lap a Semmibe kerül.
Chara-din: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.


Tenyészork

1 VP 3/1 dornodon szörny/ork KF

S 1 VP: keress elő egy orkot!
Ha a gyűjtődből a Semmibe kerül: kapsz egy Ork harcost.


Nyomorult pentadron

5 VP 3/3 tharr szörny/óriás

IK-jából 3 VP-t helyettesíthetsz egy óriás, vagy legalább 5 költségű lap Semmibe dobásával.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy óriást.
E: megakadályoz egy azonnalit.


Ez nem így működik

0 VP chara-din azonnali/reakció Ősmágia

Megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled kap 1 VP-t, vagy 1 SZK-t.
VAGY megakadályoz egy VP, vagy SZK adó, vagy gyógyító forrást és ellenfeled a kör végén kap egy általa választott gyakori tókent.
 
Mérgező boa

2 VP (4)/4 sheran szörny/kígyó

4-es mérgezés.
Ha ellenfeled egy lényén a méregjelzők száma eléri, vagy meghaladja a lény aktuális ÉP-jét, az azonnal a gyűjtőbe kerül (ez a képesség a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled nem vehet le lényekről méreg jelzőt.


Kétfejű kobra

2 VP 2/2 sheran szörny/kígyó

2-es mérgezés.
A lényeken a méreg jelzők a normál terjedés helyett duplázódnak (ez a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled lényei kapnak -X SB-t, a te lényeid +X SB-t, ahol X annyi, ahány méreg jelző van rajtuk.


Mérgező sikló

2 VP 2/1 sheran szörny/kígyó

1-es mérgezés.
Ellenfeled méreg jelzős lényeinek a képességei nem működnek.
Mérgező lényeid nem lehetnek ellenfeled azonnalijainak célpontjai.


Köpködő kobra

2 VP 3/1 sheran szörny/kígyó

3-mas mérgezés.
K: célpont lény kap 2 méreg- és, ha akarod 1 dermesztés jelzőt.
S végy le egy méreg jelzőt egy lényről: megakadályoz egy lapot.


Kígyók a hajón

1 VP sheran azonnali

Keress elő egy kígyót, de ha van játékban mérgező lényed, akkor helyette gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.
 
1 vp

Meghasonulás (azonnali)

max két lapot visszavehetsz a kezedbe...vagy az asztalról (saját lapot) vagy a gyűjődből
 
Varkaudar szikragyújtó

2 VP 3/1 dornodon szörny/varkaudar „tűz” KF „szárnyak”

Minden Szikrád +1-et sebez.
K, ha ellenfeled sebződik: kapsz 1 Szikrát a kezedbe.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a Semmibe kerül: ellenfeled sebződik 3-mat.


Ősi varázs

1 VP dornodon azonnali

Kapsz annyi Szikrát a kezedbe, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.
Jelenés: a kör végéig Szikráid sebzése max ÉP-t is csökkent.
„Éget, mint az izzó parázs.”


A világhódítás kardja

1 SZK tharr KF tárgy/fegyver

Hordozója kap +3SB-t és nem lehet azonnali célpontja.
Ha hordozója megüt egy lényt: ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lényt a kezéből.


Jégkirálynő

2 VP 3/2 leah kalandozó/elf „hideg”

S: ellpohtasz egy lapot, amin dermesztés jelző van.
K: ha egy lapra dermesztés jelző kerül: ellenfeled sebzősik 2-t.


Nekromantika

1 VP leah általános

Ha van nekromantád játékban: keress elő egy csontvázat!
Ha van csontvázad játékban: keress elő egy nekromantát!
 
Túltöltődés (2 VP)
Chara-din általános, ritka
Anti-blokkolás: 4
Célpont sebződik annyit, amennyivel a max. VP-d több húsznál.

Alku Leah-hal (X VP)
Leah általános, ritka
Az első két körben nem játszható ki. Minden játékban lévő lapodat küldd a Semmibe. X körig minden körben kijátszhatsz egy lapot ingyen.

Kegyetlen eskü (1 zanszilánk)
Sheran általános, ritka
Minden játékban lévő lap a Semmibe kerül. Minden játékos kap annyi VP-t, amennyi lapja így a Semmibe került.

Titkos forrás (X VP)
Raia bűbáj, ritka
SX: Gyógyulsz X ÉP-t. X maximum 6.

Misztikus forrás (0 VP)
Raia bűbáj, ritka
K3, 1 VP: Gyógyulsz 3 ÉP-t.

Mágikus mantikór (3 VP)
Eleinos szörny (mantikór), ritka
4/4, mágikus támadás és védelem.
Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Áldozd fel: megakadályoz egy lapot.
 
A butaság lázadása

1 VP chara-din azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy legyen képesség nélküli lényed játékban.
Megakadályoz egy lapot.
Ha nincs képességgel rendelkező lényed játékban, akkor „oltalom: 1”.


Régi iskola

1 építő 5 SP chara-din építmény „szárnyak”

Anti semlegesítés: 0.
Képesség nélküli lényeidre nem hatnak az ellenfél lényeinek képességei.
K: keress elő vagy végy vissza a gyűjtődből egy ilyen lényt.
Amíg van ilyen lényed játékban, addig a Régi iskola immúnis ellenfeled forrásaira.


Öregfiú

2 VP 2/4 chara-din kalandozó/ember KF

S: rakj a paklidból, vagy gyűjtődből az őrposztodba egy képesség nélküli lényt.
Ilyen lényeid immúnisak ellenfeled varázslataira.
S ha van ilyen lényed játékban: feltámad.


Elfeledett látvány

1 VP chara-din azonnali/vízió

Rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba egy képességgel nem rendelkező lényt, vagy rakj egy ilyen lényedre egy izom vagy élet jelzőt.


Régi mánia

1 VP chara-din bűbáj

Képesség nélküli lényeidet nem lehet megsebezni és kapnak +1 SB-t.
S ha van ilyen lényed játékban: húzz egy lapot vagy kapsz 1 VP-t.
 
A vér démona pontosítva:

K, Ha egy játékos sebződik, kapsz egy tókent.
 
Szerencsesárkány (új) (új)
Elenios, szörny, sárkány, 1 SZK, SZÁRNY, 4/4M, IK: 3 VP 1 ZSZ
Láthatatlan.
Ha sebzést okoz, kapsz 1k6
különböző tókent.
"Sors immanis
et inanis,
rota tu volubilis"
Carmina Burana


A vér démona
Leah/Chara-din, szörny, vámpír, thargodan, SZÁRNY, 1 SZK, KF, 2/5, IK: 1 VP, 1 ZSZ, 1 nekron
J: kapsz egy tókent.
S, Áldozz fel egy tókent: kapsz egy tókent.
Ha egy játékos sebződik, kapsz egy tókent.

"Ha tűz lobog, hát majd elég.
Ha vér ömlik, hát van elég."
József Attila


Planetáris őrdémon (új) (új)
Chara-din, szörny, thargodan, 0/3, 1 SZK, KF, oltalom: 3, IK: 3 ZSZ
Kijátszásakor kapsz 3 különböző tókent.
Áldozz fel egy tókent: megakadályoz egy
forrást, ami min. egy lényedre hat, VAGY célpont
lény max. ÉP-re gyógyul, ÉS minden általad
választott jelző lekerül róla, majd kap 1 Élet jelzőt.
"A védelemnek is ára van. Te leszel a fizetség!"
 
Szójer királynő (ÚJ)

2 VP 2/6 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Lényeidre nem hatnak nemlény permanensek képességei.
Ellenfeled minden nemlény lapja +1 ZSZ.
S: keress elő egy szójert.


Fabontó szójer (ÚJ)

2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében nem lehet ellenfeled forrásának célpontja.
J: célpont permanens a Semmibe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t.


Fémbontó szójer (ÚJ)

2 VP 3/3 fairlight szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében varázslatokra immúnis.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor húzz egy lapot!


Húsbontó szójer

2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében nem lehet megsebezni.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez lény volt, akkor a Húsbontó szójer kap 1 izom és 1 élet jelzőt.


Manabontó szójer

2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
J: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha bűbájt küldtél gyűjtőbe, vagy akadályoztál meg, akkor kapsz 2 VP-t.


Kőbontó szójer

2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt és nem passzivizálhatja.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez egy épület volt, akkor ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
 
Nekronauta
Leah/Chara-din, szörny, thargodan, ÉLŐHOLT, SZÁRNY, 1 SZK, Oltalom: 1, X/X, IK: 5 nekron
Kompenzáció és Halálsikoly:
kapsz 2 Animált csontvázat.
X mindig annyi, ahány lap van a paklidban.
- Nem biztonságos megidézni.
- Aki Nekronautát idéz, nem a biztonságot keresi.


Az istenek alkonya
Dornodon, azonnali, védekezés, IK: 1 VP
A legnagyobb idézési költségű lap
a Semmibe kerül. Egyenlőség
esetén te választasz.
"Amikor Dornodon lángba borította
a világot, sem ember sem isten nem
volt biztonságban." - Treem, a bölcs


Búcsú
Leah, általános, IK: 2 VP
Kijátszásakor választhatsz bármennyit
az alábbiak közül: minden lény a gyűjtőbe kerül;
minden nem lény lap a gyűjtőbe kerül; minden
gyűjtőben lévő lap a Semmibe kerül.
Jelenés: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
"Egy kis virág lehullva mit jelenthet,
Letépték, de nem kellett senkinek"


Szirén csapda (új)
Elenios, tárgy, szirén, IK: 1 VP 1 ZSZ
Áldozd fel: célpont permanenst
ellopod. A permanens az alábbi képességet
kapja: P, kapsz egy passzív jelzőt, aminek a képességei
megegyeznek a másolt lapéval.
"Csábít egy arc, mit egyszer kell, hogy láss"
 
Minotaurusz gárdista

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Harci képesség: ellenfele visszakerül kézbe.
S keverj vissza egy minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: feltámad.


Tömegpusztító minotaurusz

4 VP 5/5 tharr szörny/minotaurusz

Kijátszásakor ellenfeled minden lapja visszakerül kézbe.
K ha ellenfeled ebben a körben legalább 5 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: játékba rakhatod a kezedből.


Hidegfejű minotaurusz

1 VP 1 ZSZ 3/3 tharr szörny/minotaurusz

Minotauruszaid nem veszíthetik el képességeiket.
Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled a kör végéig nem húzhat/kereshet lapot saját forrásával.


Reinkarnálódó minotaurusz

1 VP 1/2 tharr szörny/minotaurusz

S vedd vissza egy minotauruszod a kezedbe: egy célpont gyógyul 5-öt.
K ha egy minotauruszod újrahasznosulna: pakli helyett visszakerül kézbe (ez a gyűjtőből is működik).


Malrok kegyence

2 VP 4/3 tharr szörny/minotaurusz

Ha visszakerül kézbe: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot (körönként egyszer jöhet létre ez a hatás)!
K ha egy minotauruszod nem áldozástól kerülne gyűjtőbe: helyette visszakerül a kezedbe.
 
Szubsztitúció

1 VP chara-din bűbáj „sav”

S dobj egy lapot a Semmibe, vagy áldozz fel egyet: keress elő egy „sav” lapot (kivéve Szubsztitúciót), vagy célpont nemlény lapra tehetsz egy elmúlás jelzőt.


Racém elegy

1 VP chara-din-rhatt bűbáj

K Semmizz 2 különböző színű lapot a gyűjtődből: keress elő a paklidból, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy kétszínű lapot, mely színe megegyezik a 2 semmizett lapéval.
Jelenés: újrahasznosítás: 3.


Pengeháló

0 SZK leah tárgy/krabber „háló”

„kötelék” a kör végén húzz egy lapot!
Ha ellenfeled egy körben min. 2 lapot kijátszott: a következő körben legfeljebb 1 lapot játszhat ki sikeresen.
Ha egy körben ellenfeled max 1 lapot játszott ki sikeresen: a kör végén sebződik 3 ÉP-t.
„Minél jobban mocorogsz, annál inkább belegabalyodsz, minél inkább belegabalyodsz, annál jobban vág.”


Őshangya triumvirátus

3 VP sheran bűbáj/őshangya

Kijátszása köre végén húzz egy lapot és ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
A következő képességei közül 1 körben csak egyet használhatsz:
J: kapsz 1 Őshangya ölészt.
J: kapsz 1 Őshangya harcmestert.
J: kapsz 1 Őshangya csatamágust.


Savas fiola

1 ZSZ chara-din tárgy/sav

Minden sabsebzésed +1-et sebez.
P: célpont nem lény lap kap 1 elmúlás jelzőt, vagy egy célpont sebződik 3-mat.
 
A csapok elzárása

1 ZSZ chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy húzó, kereső, VP vagy SZK adó forrást.
Ha csak ellenfelednek van permanense játékban: kijátszhatod a gyűjtődből is, de ekkor sikeres létrejötte után a Semmibe kerül.


Elmeedzés

1 VP elenios általános „mentális”

Keress elő egy bűbájt, vagy „mentális” lapot, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.
Ha csak ellenfelednek van játékban permanense, akkor kéz helyett a paklidból kell nem vízió, nem feltámadó és nem jelenő lapot dobnod.


Pólusváltás

? VP chara-din azonnali/reakció

Költsége 0 vagy 1 VP.
Ha 0: megakadályoz egy dobató forrást és a kör végén húzz egy lapot!
Ha 1: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást, majd ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Elimináció

1 VP chara-din általános/vízió „sav”

Célpont max „kötelék” költségű permanens a gyűjtőbe kerül.


Addíció

1 VP chara-din általános „sav”

Fordítsd fel a paklid felső 3 lapját, ezek közül bármennyi „sav” lapot végy a kezedbe, a többit dobd a Semmibe. Szétoszthatsz célpont nemlény lapok között annyi, elmúlás jelzőt, ahány chara-din lapot így a Semmibe dobtál.
 
2vp A Void hírnöke

4/(2) Chara-din kalandozó, próféta (repül)

Élet:1.

S: kapsz egy Chara-din tokent.
J, ha legalább 3 token lapod van játékban: célpont lap a Semmibe kerül

"Hódolj be a Voidnak, vagy elemészt!"
 
Megvadult bika

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül kézbe.
Ha nem semlegesített, akkor a következő képességet kapja: „J: célpont lap visszakerül kézbe, és ha ez egy minotaurusz volt: a kör végén húzz egy lapot!”


Minotaurusz magasugró

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2.
Ha újrahasznosulna: helyette kézbe kerül vissza.
Áldozd fel: megakadályoz egy azonnalit.


Nehéz döntés

0 VP dornodon azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: a játék hátralevő részében nem játszhatsz ki nem varázslat lapot.


Végső áldozat

20 ZSZ dornodon azonnali „oltalom: 2”

Ha kijátszásához legalább 20 permanenst áldoztál: megnyerted a játékot.



Poloskainvázió

? VP sheran azonnali

Ha csak ellenfelednek van permanense játékban, akkor költsége 0 VP, egyébként 1 VP.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy előkereshetsz egy olyan típusú sheran lapot, amilyen típusú lap már van ellenfelednek játékban.
 
Utolsó löket (0 VP)

Fairlight általános, ritka

Ha az ÉP-d 3 vagy kevesebb, kapsz 7 VP-t.


Titkos gyógyító forrás (2 VP)

Raia bűbáj, ritka

K3, ha az ÉP-d sebződéstől 3 vagy az alá csökkenne, gyógyulsz 3 ÉP-t.
Ha a gyógyulási fázisban az ÉP-d 0 vagy kevesebb, áldozd fel a Titkos gyógyító forrást: 1 ÉP-re gyógyulsz.
 
2VPSzeszfőző mester
szörny
kalóz
KF/1szk Dornodon 1/2
Rumos kulacsoknál izmot is oszthatsz és lapot is húzol.
K, 2szk: kapsz egy Rumos kulacsot.
"A legénység oszlopos tagja."
 
Visszahatás (1 VP, 1 zanszilánk)

Fairlight azonnali, nem gyakori

Megakadályoz egy varázslatot és célpont játékos sebződik annyit, amennyi a lap idézési költsége volt.

"Aszondta jó üzlet."
 
Cápavihar

2 VP chara-din bűbáj

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban dobj egy kockával, majd előkereshetsz egy max X költségű cápát, vagy ellenfeled sebződik X-et. X annyi, ahányat dobtál.


Moa gépcápa

3 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din/tharr szörny/cápa, moa

Moáid és cápáid nem lehetnek célpontjai ellenfeled varázslatainak.
S: megakadályoz egy 1 költségű lapot.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.


Homokcápa

2 VP 3/4 chara-din szörny/cápa „szárnyak”

Láthatatlan.
Kijátszása köre végéig ellenfeled nem játszhat ki varázslatot.
Jelenés: egy cápád láthatatlanságot kap a kör végéig.


Mocsárcápa

2 VP 3/3 chara-din/sheran szörny/cápa „szárnyak”

Ellenfeled minden lapja passzívan jön játékba 1-1 dermesztés jelzővel.
A te körödben ellenfeled minden varázslata + 1 ZSZ.


Fatty nekromanta

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S: rakj játékba a gyűjtődből egy tóken lényt, és ha ez egy Chara-din fattya volt: tégy rá 1 izom jelzőt.
Halálsikoly: visszavehetsz max 3 tókent a gyűjtődből a kezedbe.
 
Cápatámadás

1 VP chara-din azonnali

Célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ha van cápád játékban, akkor költsége 0 VP, célpont lapot küldhetsz a gyűjtőbe és tehetsz egy cápádra egy izom jelzőt.


Hócápa

2 VP 3/3 leah,chara-din szörny/cápa „hideg” „szárnyak”

Ha eldobod a kezedből: előkereshetsz egy cápát.
Nem lehet azonnali célpontja.
Ha egy cápád, vagy „hideg” lapod sebzést okoz: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
S: célpont lény a kör végéig láthatatlan lesz.


Gyilkos cápa

3 VP 5/3 chara-din szörny/cápa

Cápáid sebzése ellenfeled max ÉP-jét is csökkenti.
Ha egy cápád megsebez egy lény, vagy építményt: az a gyűjtőbe kerül.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.


Klóncápa

X VP ?/? chara-din szörny/cápa

Lemásol egy X költségű, játékban lévő cápát.
Jelenés: a paklidból egy cápát a gyűjtődbe rakhatsz.


Cápolip

2 VP 3/3 chara-din, sheran szörny/cápa, polip

Kijátszásakor előkereshetsz egy cápát, vagy polipot.
K célpont cápa, vagy polip kap 1 izom, vagy élet jelzőt.
 
Makócápa

1 VP 3/1 chara-din szörny/cápa

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta, vagy forrással gyűjtőbe küldte cápádat: „Semlegesítés: lap”
K ha egy cápád sebzést okoz: kapsz 1 VP-t.


Szellemcápa

2 VP 3/4 leah,chara-din szörny/cápa „élőholt” „szárnyak”

Láthatatlan.
Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe, majd visszavehetsz egy cápát, vagy élőholtat a gyűjtődből a kezedbe.
Ha egy cápád sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.



Megacápa

6 VP (10)/(10) chara-din szörny/cápa, óriás „oltalom: 2”

„Duplakötelék”: dobd a kezedből a Semmibe: megakadályoz egy max 1 költségű reakciót.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 10-et.
J: megakadályoz egy varázslatot, ami hatna rá.


Pörölycápa

2 VP 3/3 chara-din szörny/cápa „szárnyak”


Semlegesítés: nem fix költségű lap.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.
S, J2: ha egy cápád sebzést okoz: előkereshetsz egy cápát, vagy kapsz 2 VP-t.


Macskacápa

1 VP 3/1 chara-din ször/cápa „szárnyak”

Élet: 1.
Minden cápád idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de min 1 VP).
Áldozd fel: szétoszthatsz max 9 élet jelzőt cápáid között, vagy a kör végén húzz egy lapot.
 
A hősök sosem halnak meg

1 VP raia azonnali/angyal

Ha ebben a körben ellenfeled forrásától került lényed a gyűjtőbe: nem lehet rá reagálni.
Rakj játékba a gyűjtődből egy fix költségű angyalt, vagy jó jellemű kalandozót.


Manibus (új)

2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Pedibust.
K áldozd fel egy permanensed: megakadályoz egy forrást, ami egy thargodanodra hatna.


Pedibus

2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Manibust.
K áldozd fel egy thargodanod: megakadályoz egy reakciót.


Nincs ugribugri

1 VP chara-din általános

Ha varázslattal akadályozzák meg: „Kompenzáció: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!”
Sikeres létrejötte után A Semmibe kerül.
A kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot.


Áttelelés

0 VP sheran azonnali „ősmágia”

A kör végén húzz egy lapot!
A lapjaidról minden álom-, és dermesztés jelző lekerül.
 
Két helyről lemaradt a "J".
J, ha tókent húzol, mutasd meg: húzz egy lapot! - ez volt az alkotói szándék.
(Különben pl 50 CHD fattyat is lehetne vele húzni )
 
Xenó succubus (ritka)
Chara-din/Dornodon, szörny, xenó, thargodan, 1/6, 1 SZK, +1 reakciódrágítás, IK: 2 VP 1 ZSZ
Élet: 1
Kerülhet tóken pakliba. Ha tókent húzol,
mutasd meg: húzz egy lapot!
J: célpont pakliba keverj 3 azonos tókent.
J: ha mutatsz min. 7 azonos tókent
a játékből, kezedből, paklidból és gyűjtődből
összesen, megnyerted a játékot.
"Mhorgásától megőrülnek a halandók."
226 karakter (színesítő szöveg nélkül)

Xenomorf vadász (új) (új)
Chara-din, szörny, xenó, 3/3, 1 SZK, IK: 2 VP
Kerülhet tóken pakliba. Ha tókent húzol,
mutasd meg: húzz egy lapot!
J2: célpont lap a gyűjtőbe kerül, ÉS
célpont pakliba keverj egy tókent.
Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot a Semmibe.
187 karakter

Xenomorf börtönőr
Chara-din/Tharr, szörny, xenó, troll, 2M/5, 1 SZK, IK: 2 VP
Kerülhet tóken pakliba.
J2: ellenfeled következő lapjának kijátszási feltétele
1 lap kézből Semmibe dobása.
Ha ellenfeled kézből lapot dob, célpont
pakliba keverj 1 Xenó parazitát.
Ha tókent húzol, mutasd meg: húzz egy lapot!
"Az ellenállás értelmetlen!"
220 karakter (színesítő szöveg nélkül)

Éjféli ragadozó
Chara-din/Leah, szörny, xenó, vérfarkas 2M/5, 1 SZK, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Feltámad.
K, ha egy játékos aktiválást kívánó
képességet használ, kapsz 1 Xenomorf parazitát.
J: kapsz 1 általad választott tókent a kezedbe,
1-et a gyűjtődbe, 1-et az asztalodra.
"Láttam felkelni a Rossz Holdat,
Láttam közelíteni a bajt."

175 karakter (színesítő szöveg nélkül)
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.