| zan detonáció le tudja másolni a gyujtoben lévő legendák bajnokát?
nem számít kijátszásnak a detonaáció, én nem látom akadályát |
| A szabály az, hogy bármilyen tókent választasz, legalább 1 db eredeti kell, hogy legyen nálad. Azt nem mondhatod, hogy Zelenák Anikós dobótőröd van csak, de Ashantyésat kérsz, vagy 0 költségűd van, de 1 nekron költségűt kérsz. |
Roxati leszámolás VS. termelt tokenek téma.
Mivel már elég sok olyan token van, ami több különböző grafikussal készült, felvetődik a kérdés: ha van nálam legalább 1 db az adott tokenből, mondhatom azt, hogy a második. harmadik darab is teljesen ugyanaz, amit termeltem? Még akkor is, ha nincs nálam, csak másik verzió.
Megtehetem ugyanezt, ha nincs nálam az adott grafikustól kiadott verzió? |
Meg akkor is ha úgy van évekig kell néznem a termik nekromantát  |
"Dorka már akkor élt, amikor az első termik megjelent, és akkor is élni fog, amikor az utolsó eltűnik..."
Ez ugye azt jelenti, hogy el lesz engedve ez a termik vonal? |
| Szerintem ha feláldozod minden lényt megfog, 0-as lényt meg alapból is |
| A Visszafejlődés (2025) lap csak 0 költségű lényt tud megakadályozni, hogyha saját magát áldozom fel? Vagy egyáltalán meg tud akadályozni egy 0 lényt is így? |
A versenyen konkrétan a Zárt kapu volt, ami azt adta, hogy minden lapodat +1 vp célozni.
Arra jutottunk mi is, hogy a 2 lapodat egyszerre leszedő varázslat az 2-,vel drágább lesz (de simán megmagyarázható a másik is).
Valószínű érdemes lenne faq-ba betenni a választ. |
Attól függ.
Ha ez mondjuk Raska "minden célzó forrás +1 VP-be kerül" akkor hiába céloz egy forrás több célpontot, az összesen csak 1 VP-vel fog drágulni.
Ha van mondjuk játékban egy Óriásvarangyom és egy Otthonról szőtt álmom (mindkettőnek az a szövege, hogy +1VP célozni), akkor ha valami mindkettőt célozza, az összesen 2-vel lesz drágább, ez is tiszta.
A kérdés tehát igazándiból az, hogy amikor Haarkon azt mondja, Leah lapjaidat +1VP célozni, vagy egy Gigantikus termik azt, hogy termikjeidet az ellenfélnek +1VP célozni, akkor mi történik.
Én erre sem FAQ-t, sem kódexpontot nem találtam, úgyhogy amíg nem talál valaki, marad a józan logika, el kell dönteni, hogy a fenti 2 eset közül ez melyikhez tartozik.
Vagy a forrást drágitjuk (akkor 1x drágul) vagy pedig a lapjaim kapnak egy olyan állandó képességet, ami drágítja a célzásukat, ekkor a 2. eset áll fenn. Én ez utóbbira teszem le a voksomat, ha az 1-es eset állna fent, akkor a szöveg úgy szólna, hogy "minden forrás, ami termikedet / Leah lapodat célozza, +1 VP-be kerül" (egyéb analógiák: minden lényed +1/+1-et kap; XY lényeid forrásra immunisak; ezek is a lnyeket ruházzák fel az adott képességgel).
|
Ha van 2 lapom, mindkettőt +1 vp célozni, és egy varázslattal megcélzom mindkettőt, akkor az vajon 2 vp-vel, vagy csak 1 vp-vel lesz drágább?
Bónusz ;) ha a válasz tud hivatkozni valamilyen írott forrásra, kódex v faq. |
| Ha a gyűjtőben lévő lap képességét használnánk ilyenkor, akkor a definícióban szereplő "mindenképpen" miatt ellenkező döntést hoznék. De itt a moa használja egy másik lap képességét, azaz a képesség másolásáról, és/vagy a hatás megismétléséről van szó. Tehát szóba se kerül, hogy a gyűjtőben lévő lap elveszítené a képességét. Amikor Vishera tesztelése folyt, pont emiatt került rá, hogy ha gyűjtőből másol, akkor a másolt lapot semmizni kell. |
Szerintem itt nem elsosorban az 1 koron belul tobbszor hasznalas volt a kerdes, hanem hogy a gyujtoben is megtortenik-e, hogy "90.7. A (J) ikon jelentése: ez a képesség csak egyszer használható, és ezután a lap mindenképpen elveszti ezt a képességet. "
Nekem is az a tippem, hogy NEM veszti el ilyenkor, de ez egy valid kerdes volt szerintem. |
Köszönöm!
Ez jó hír.  |
111.1.3. Ha a sebző varázslat egynél több lényt, játékost vagy építményt sebez egyszerre, és a sebzése mértékét valamilyen hatás módosítja, akkor a varázslat által okozott sebzést minden megsebzett lény, építmény és játékos esetében egyaránt módosítani kell.
111.1.4. Ha a sebző varázslat sebzése több lény, játékos vagy építmény közt szétosztható, és a sebzés mértékét valamilyen hatás módosítja, akkor a módosítást csak egyszer, a sebzés szétosztása előtt kell elvégezni.
Értelemszerűen a sebző forrásokra is ez vonatkozik. |
Sziasztok,
Hogy működik a Nehéz harci fregatt gyűjtőben lévő Fagyorkán/Gömbvillám mellett: K-ra 5 sebzést oszthatok el vagy ha elosztom 4 felé, akkor 4x1 helyett 4x2-t osztok?
(Szeretném, h a második legyen, de attól tartok, h az első lesz a helyes megfejtés) |
| Ennek csak a J: képesség esetleges költségei, és a tudásőr aktivizálása/passzivizálása szab határt. Szerintem, ha valahogy meg tudod oldani az aktivizálását, akkor egy körön belül többször is kisüthető a gyűjtőben lévő lap J: képessége. |
Sziasztok!
Új kérdes:
A moa tudásőr bármennyiszer tudja aktivalni egy gyűjtőben lévő lap J képességét? |
| Sem a szabálylap / követő képességét nem lehet drágítani, sem az automatikus reakciókat, szóval semmiképp sem. |
Rendben.
A kragorunak arra a részére gondolok: az ilyen lapokra reagálni és celozni +1 vp.
Szóval mivel a nincs ingyen kenyér reagál a mágikus végelmű lapomra, az ellenfelnek el kell költeni 1vp vagy nem? |
A Nincs ingyen kenyér nem drágitja a lapodat. Kijátszod a lapod, és ha nem költöttél rá legalább 1 vp-t, utána a reakciósorban el kell költened még külön 1vp-t, különben nem fog létrejönni. Tehát itt a kragoru olcsóbbítása nem segít rajtad.
Igen, ha nem költesz VP-t egy lapra, mert pl. csontból játszottad ki, akkor a reakciósorban el kell költened még 1vp-t, hogy létrejöjjön. |
Sziasztok!
Az ellenfélnek a Nincs ingyen kenyér van kint. Nekem a kragoru.
Két kerdés:
1. Ha én kijátszok egy mágikus védelmű lényt 0-ert, akkor nekem el kell költeni 1vp, hogy létre jöjjön.
És az ellenfelemnek is el kell költeni +1 vp? (Mivel +1 vp reagálni rá)
(Ha a sheran védősárkányát játszom ki. Akkor mi a helyzet ebben a szipuációban?
2. Ha ilyen szabálylap és követő felállás mellett megakadályoznám egy lapját egy zebdimenzióval, de 2 csont 1 nekronból fizetem, akkor még kell költeni 1 vp hogy létre jöjjön a zsebdimenzió, vagy nem?
Válaszokat előre is köszönöm. |
| A bilincsmester képessége egy kézből működő aktiválást kívánó képesség. A kör végi húzás a kör vége fázisban történik, amikor nem lehet aktiválást kívánó képességeket használni. Tehát a válasz röviden: nem. |
Sziasztok!
Múlt tükre (új) kártyával húznék kör végén 2 lapot. Ellenfelem ilyen játékba rakhatja a kézben lévő Xenó bilincsmesterét?
Előre is köszönöm a válaszokat! |
Szerintem a játékosok 80%-a még úgysem tudja mivel indul nemzetin D legalább szűkülne a kör  |
| Volt már példa közeli nerfre, nem? Iustitia vagy mi. |
Természetesen megnézzük nemzeti után!
Ld. még amit Xsep írt.
Vagy mit szeretnél, nemzeti előtt 1 héttel nerfeljünk szabálylapot? |
| Az gondolom nem számít úgyse XD |
| Én kíváncsi lennék a tesztelők véleményére is ebben a témában, ők hogy vélekednek a sok felhozott dologról | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|